1518422.jpg
Julie Graylon, huoleton mammonatavoitteinen ihminen, jonka unelma on tulla  talousneroksi.  Oli  juuri muuttanut pieneen kaupunkiin Wellertoniin.  Hän oli luonteeltaan rapu ja tässä  hänen  "pisteensä"
S/S 5
U/M 4
L/T 6
V/L 5
M/K 5
Niin ja Julie pitää mustista hiuksista, uimapuvuista ja inhoaa kiloja.
Huom nyt alan kirjoittamaan minä muodossa ja kaikki teksti joka on kursivoitu on omia kommentejani.

1518435.jpg
Ostin ison tontin, eikä minulle jäänyt paljon rahaa. Tässä ovat vaivaiset tavarani. Olen hyvin kiitollinen, että minulla oli varaa tuohon. Tosin muuttomiehillä ei ollut paljoa työtä.
1518442.jpg
Aloin heti kuntoilemaan, sillä en halua olla patalaiska. Olihan se hieman raastavaa, "mutta tehtävä mikä tehtävä."  mummoni  tapasi sanoa.
1518450.jpg
Lähdin kaivelemaan, jospa sieltä löytyisi kalliita esineitä.
1518453.jpg
Ainiin joo, Rod Humbble toi kalliin tietokoneen ja sims 3 -pelin tietokoneen myin, jotta saisin tietokoneen, tuolin ja tietokone pöydän. Kun kaivelin kuoppia sieltä löytyi tuollainen kissimirri. En viitsinyt myydä sitä.
1518460.jpg
Sain uuden työn liiketalous alalta olin postitus apulainen. Ja aloin hankkia karismapisteitä, jotta voisin saada ylennyksen.
1518480.jpg
Olin aivan hiestä märkä ja päätin mennä suihkuun. Mutta samalla mietin, sitä että saanko ikinä ystäviä. Kukaan ei ollut vielä tuntenut moikannut minua.
1518495.jpg
"Hei!" puhelimesta kuului reipas ääni, "olen tervetulo komiteasta haluaisitko lähteä kaupungille Nyky taiteen museo Kisamaan?" Innostuin ja suostuin. Ajattelin "jospa nyt saan uusia ystäviä."
1518502.jpg
Bussi tuli ja kapusin iloisena bussiin.
1518508.jpg
Katsoimme tv:tä, tosin ihmettelin miksi nykytaiteen museossa oli tv. Samalla tosin vilkuilin ympärilleni, jospa komeita miehiä oli näkyvissä.
1518513.jpg
Yhtään komeata miestä ei näkynyt ja kello oli paljon ja päätin lähteä kotiin.
1518514.jpg
1518515.jpg
1518517.jpg
Hoidin iltatoimet ja menin nukkumaan. Huomenna on ensimmäinen työpäiväni.
Anteeksi noiden kolmen kuvan kuvalaatu. Anteeksi anteeksi...
1518519.jpg
Korjasin telkkua sillä se oli mennyt rikki.

Kertokaa mielipiteitänne.